Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

BBC News Leonardo Da Vinci 'ζωγραφισμένα πορτρέτα τριών ερμίνα »



Η κυρία με την ερμίναΤρεις διαφορετικές εκδοχές της ζωγραφικής παρήχθησαν

Σχετικές Ιστορίες

Ένας Γάλλος επιστήμονας αποκάλυψε μια σημαντική νέα ανακάλυψη σχετικά με ένα από τα πιο διάσημα έργα του Λεονάρντο Ντα Βίντσι, ρίχνοντας νέο φως στις τεχνικές του.
Μηχανικός Pascal Cotte έχει πέρασε τρία χρόνια με ανακλαστική τεχνολογία φωτός για να αναλύσει την κυρία με την ερμίνα.

Μέχρι τώρα, θεωρήθηκε το 500-year-old ζωγραφική είχε συμπεριληφθεί πάντα το τελετουργικό ζώο.
Κ Cotte έχει δείξει το ζωγραφισμένο πορτρέτο ενός καλλιτέχνη χωρίς την ερμίνα και δύο με διαφορετικές εκδοχές της γούνας.
Εμπειρογνώμονες Leonardo έχουν περιγράψει τα νέα ευρήματα ως «συναρπαστική» και είπε ότι η ανακάλυψη θέτει νέα ερωτήματα σχετικά με την ιστορία της ζωγραφικής.
Η κυρία με την ερμίνα είναι ένα πορτρέτο της Cecilia Gallerani, μια νεαρή γυναίκα στο δικαστήριο του Μιλάνου, που ήταν ερωμένη του Ludovico Sforza να, το Δούκα του Μιλάνου.
«Αλλάζοντας το μυαλό του»
Πιστεύεται ότι έχουν ζωγραφισμένο μεταξύ 1489 και 1490.
Ο Δούκας ήταν ο κύριος προστάτης του Λεονάρντο κατά τη διάρκεια 18 χρόνια της ζωής του στην πόλη, και είχε το παρατσούκλι «η λευκή ερμίνα».
Leonardo Da VinciΑυτή η κόκκινη κιμωλία κατάρτιση περίπου 1509 είναι ευρέως αποδεκτή ως Leonardo αυτοπροσωπογραφία
Κ Cotte, ο οποίος είναι συν-ιδρυτής της Lumiere Τεχνολογίας στο Παρίσι, έχει πρωτοπορήσει σε μια νέα τεχνική που ονομάζεται Layer Ενίσχυση Μέθοδος (LAM).
Λειτουργεί προβάλλοντας μια σειρά από έντονα φώτα με τη ζωγραφική. Μια φωτογραφική μηχανή τότε παίρνει μετρήσεις από τις αντανακλάσεις των φώτων »και από τις μετρήσεις αυτές, ο Cotte είναι τότε σε θέση να αναλύσει και να ανακατασκευάσει το τι συνέβη ανάμεσα στα στρώματα του χρώματος.
Μετά την ανακάλυψη, νέες θεωρίες έχουν πλέον εφαρμοστεί με το γνωστό πορτρέτο, συμπεριλαμβανομένης μιας πρότασης ο καλλιτέχνης μπορεί να έχουν εισαγάγει την ερμίνα στη ζωγραφική για να συμβολίσει τον εραστή Gallerani του, μετά την ενίσχυση του ζώου για να κολακεύουν τον προστάτη του.
Μια άλλη θεωρία είναι ότι Gallerani ζήτησε από τον καλλιτέχνη για να προσθέσετε το ζώο μέσα της ζωγραφικής, έτσι ώστε το δικαστήριο Milanese έγινε πλήρη επίγνωση της σχέσης της με τον Δούκα.
Πολωνικά σπίτι
Κ Cotte δήλωσε: «Η τεχνική LAM μας δίνει τη δυνατότητα να ξεφλουδίζει τη ζωγραφική σαν ένα κρεμμύδι, αφαιρώντας την επιφάνεια για να δούμε τι συμβαίνει μέσα και πίσω από τα διάφορα στρώματα του χρώματος.
". Έχουμε ανακαλύψει ότι ο Λεονάρντο είναι πάντα αλλάζει το μυαλό του αυτό είναι κάποιος που διστάζει - που διαγράφει τα πράγματα, προσθέτει πράγματα, αλλάζει και πάλι και πάλι το μυαλό του."
Martin Kemp, ομότιμος καθηγητής της Ιστορίας της Τέχνης στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, είπε: «Τι Pascal Cotte αποκαλύπτει στη Γαλλία είναι αξιοσημείωτη.
"Μας λέει πολύ περισσότερα για τον τρόπο που το μυαλό του Λεονάρντο δούλεψε όταν είχε κάνει μια ζωγραφική. Γνωρίζουμε ότι fiddled γύρω από μια καλή συμφωνία στην αρχή, αλλά τώρα ξέρουμε ότι διατηρούνται τα κόλπα γύρω από όλη την ώρα και αυτό εξηγεί γιατί είχε τόση δυσκολία φινίρισμα πίνακες.
"Leonardo είναι ατέλειωτα συναρπαστικό, έτσι ώστε να πάρει αυτό το οικείο εικόνα στο μυαλό του είναι συναρπαστική."
Ο πίνακας ανήκει στο Ίδρυμα Czartoryski και είναι συνήθως εκτίθεται στο Εθνικό Μουσείο στην Κρακοβία, Πολωνία. Είναι αυτή τη στιγμή κρέμεται σε κοντινές κάστρο Wawel, ενώ το μουσείο ανακαινίζεται.
Η κυρία με την ερμίνα ήταν μία από τις ατραξιόν το 2011 έκθεση της Εθνικής Πινακοθήκης, Leonardo Da Vinci: Ζωγράφος στην αυλή του Μιλάνο .
Η ζωγραφική έχει υποβληθεί προηγουμένως σε αρκετές εξετάσεις που χρησιμοποιούν ακτίνες Χ και υπέρυθρη ανάλυση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου