Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

«Δεν έχω ζήσει ποτέ τον κεραυνοβόλο έρωτα!»




  • )
Για τον χωρισμό, τον έρωτα και την αγάπη μίλησε σε συνέντευξή της στο περιοδικό Glow η Μαίρη Συνατσάκη, λίγο καιρό μετά το χωρισμό της με τον Μύρωνα Στρατή, με τον οποίο ήταν τέσσερα χρόνια μαζί! 

«Οι ερωτικές σχέσεις είναι οι κατεξοχήν εκπαιδευτικές στη ζωή μου. Κάθε φορά που τελειώνουν νιώθω ότι έχω μάθει πολύ καλύτερα τον εαυτό μου. Στις σχέσεις κρατάω εκείνες που με αφήνουν να είμαι ελεύθερη και στην πραγματικότητα δεν εγκαταλείπω ποτέ καμία. Τις ολοκληρώνω απλά και τις κρατώ πάντα μέσα μου με άπειρο σεβασμό» ανέφερε.

Όπως υποστηρίζει δεν διαγράφει καταστάσεις που την έχουν πληγώσει: «Το έκανα παλιά και κατάλαβα ότι είναι από τις απόλυτες συμπεριφορές που δε θέλω να μου συμβαίνουν. Αντί να διαγράψεις, προσπάθησε να συγχωρέσεις. Είναι πολύ πιο δύσκολο, αλλά πολύ πιο ωφέλιμο»

Για την παρουσιάστρια αγάπη είναι «να αποδέχεσαι ότι κανείς δε θ’ αλλάξει για κανέναν. Ότι οι άνθρωποι διαφωνούν. Και ποτέ τίποτα δεν είναι τέλειο, αλλά αυτό είναι πολύ εντάξει».

Παρόλα αυτά η Μαίρη Συνατσάκη εξομολογείται ότι δεν έχει ζήσει ποτέ τον κεραυνοβόλο έρωτα. «Δεν ξέρω πώς είναι να βλέπεις κάποιον κι αμέσως να νιώθεις ότι είναι για σένα. Η ωραία εμφάνιση είναι υπέροχο πράγμα, αλλά τόσο ανεπαρκές για να στηρίξει ένα τόσο δυνατό συναίσθημα σαν τον έρωτα. Εγώ θέλω να έχω συναναστραφεί κάποιον, να έχω δει το μυστήριό του για να τον ερωτευτώ»

Όσο για τι την γοητεύει στους άντρες; «Η ευγένεια και η ικανότητά τους να διαταράσσουν την “τακτοποιημένη” ψυχική της κατάστασης».

Πηγή: star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου