Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Η γυναίκα που δεν έχει γελάσει ποτέ στη ζωή της... για να μη γεράσει!foto



Μια άκρως περίεργη απόφαση έχει πάρει τα τελευταία 40 χρόνια η 50χρονη σήμερα Tess 
Christian, η οποία ούτε γελάει,
ούτε χαμογελάει, για να διατηρήσει τη νεανικότητά της και να μην
 κάνει ρυτίδες! Η ιδιότροπη 50άρα δεν έσπασε τον όρκο ούτε όταν γεννήθηκε η κόρη της!  
«Δεν έχω ρυτίδες γιατί έχω εκπαιδεύσει τον εαυτό μου να ελέγχει τους μυς του 
προσώπου μου» τονίζει η Tess, και υπερηφανεύεται λέγοντας στην εφημερίδα Dailymail:
 « Όλοι με ρωτούν πώς διατηρούμαι κι αν έχω κάνει μπότοξ. Η απάντηση είναι όχι.
 Έχω καταφέρει να μην έχω ούτε μία ρυτίδα στο πρόσωπό μου γιατί δεν έχω
 αφήσει τον εαυτό μου να γελάσει από τότε που ήμουν έφηβη».
Η 50χρονη θεωρεί την μέθοδό της πιο φυσική και πιο αποτελεσματική από κάποια 
ακριβή κρέμα ομορφιάς ή κάποια μικροεπέμβαση στο πρόσωπο
. Κάποιοι ειδικοί πιστεύουν ότι αυτή η περίεργη τεχνική μπορεί να έχει
 αποτελέσματα και πως αρκετές σταρ του Χόλιγουντ την έχουν δοκιμάσει. 
Η Tess Christian, θέλοντας να πείσει πως δεν χάνει το χιούμορ της, λέει
 ότι αγαπάει τη ζωή και δεν αισθάνεται την ανάγκη να το δείχνει στους 
άλλους έχοντας στο πρόσωπό ένα χαμόγελο.
Τα συμπεράσματα δικά σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου