Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

"Είμαι άνεργος δεν έχω χρήματα" εκλιπαρούσε ο 19χρονος


 




   
      Να δούμε πως θα κοιμάστε τα βράδια φώναζαν οι επιβάτες σε οδηγό και ελεγκτή μετά το θάνατο του άτυχου 19χρονου.
Συγκλονιστικές λεπτομέρειες έρχονται στο φως της δημοσιότητας, σύμφωνα με τις μαρτυρίες ανθρώπων που ισχυρίζονται ότι ήταν επιβάτες του μοιραίου τρόλεϊ όπου επέβαινε και ο άτυχος 19χρονος.
«Είμαι άνεργος, κι εγώ και η οικογένειά μου. Δεν έχω χρήματα, ούτε για το εισιτήριο, ούτε για το πρόστιμο» έλεγε σύμφωνα με τις μαρτυρίες ο 19χρονος στον ελεγκτή.
Έπειτα ο 19χρονος στην προσπάθεια του να αποφύγει τον ελεγκτή επειδή δεν είχε εισιτήριο, πήδηξε από το τρόλεϊ με αποτέλεσμα να χτυπήσει το κεφάλι του και χάσει τη ζωή του.
Μετα το τργικό συμβάν οι επιβάτες επιτέθηκαν στον ελεγκτή και τον οδηγό ενώ ένας από τους επιβαίνοντες ήρθε στα χέρια με τον ελεγκτή.

Στο σημείο είχαν καταφθάσει 5 περιπολικά με το κλίμα να μυρίζει μπαρούτι.

Σύμφωνα με το eurospy που δημοσιεύει το βίντεο, μία κοπέλα, που κάθεται στο πεζοδρόμιο σε κατάσταση «αμόκ» μη μπορώντας να πιστέψει τι συνέβη λίγα λεπτά πριν, σηκώνεται και εκσφενδονίζει ένα μπουκάλι νερό προς τον ελεγκτή λέγοντάς του «Σε ακούω τόση ώρα πάνω από το κεφάλι μου. Πήρες τη ζωή του παιδιού το καταλαβαίνεις;»

Ο ελεγκτής ζητά να πάει αυτόφωρο η κοπέλα ενώ κάποιοι επιβάτες απευθυνόμενοι στον οδηγό και τον ελεγκτή λένε «Να δούμε πως θα κοιμάστε τα βράδια».



madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου