Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Αγαπημένος ηθοποιός μιλάει για το παιδί που έκανε εκτός γάμου!


Αγαπημένος ηθοποιός μιλάει για το παιδί που έκανε εκτός γάμου!

Ο ταλαντούχος και χαμηλών τόνων ηθοποιός σε πρόσφατη συνέντευξή του μίλησε για τον γάμο που δεν έκανε ποτέ και την κόρη που έχει αποκτήσει με τη σύντροφό του η οποία σήμερα είναι 12 ετών. Ο λόγος για τον Τάκη Βαμβακίδη.

«Μας ήρθε αυθόρμητα να κάνουμε με τη γυναίκα μου, τη Φανούλα, ένα παιδί, ενώ ζούσαμε μαζί χωρίς γάμο. Ευτυχισμένοι, κάποια στιγμή επιθυμήσαμε ταυτόχρονα να κάνουμε ένα παιδί κι έγινε. Δεν προέκυψε έκρηξη επιθυμίας για δεύτερο παιδί. Η κόρη μου όταν μεγάλωσε αναζήτησε αδερφάκι. Τώρα είναι 12 χρονών. Η μάνα μου έλεγε: «Δεν θα παντρευτείς; Κάνε μου το χατίρι» κι εγώ της είπα: «Μάνα, άμα έρθει, θα γίνει. Γνώρισα μια κοπέλα, δεν θέλω να παντρευτώ, αλλά είμαστε μαζί»». 

Στη συνέχεια εξήγησε στο «Λοιπόν» γιατί δεν παντρέυτηκε: «Είμαι σαν παντρεμένος. Είπα στη μάνα μου ότι είναι το ίδιο. Μετά μου είπε να κάνω ένα παιδί και της είπα ότι δεν ξέρω αν θα κάνω παιδί. Της έκανα κι αυτό το χατίρι, αφού το επιθύμησα κι εγώ. Μετά είπα; «Μάνα, δεν θα ζητήσεις τίποτα άλλο». Της δώσαμε το όνομα της πεθεράς μου, Αρχοντούλα, γιατί «έφυγε» από τη ζωή νωρίς, η μαμά της Φανούλας. Μετά η μαμά μου ζητούσε να κάνουμε αδερφάκι στην κόρη μου... «Έφυγαν» και ο πατέρας και η μάνα μου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου