Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Μεσογειακοί Αγώνες: Διπλά... χρυσός ο Καβελασβίλι


Δύο χρυσά μετάλλια στην Ελλάδα χάρισε στην κατηγορία των 105κ. στην άρση βαρών ο Δαυίδ Καβελασβίλι στους Μεσογειακούς Αγώνες της Μερσίνης.
Μεσογειακοί Αγώνες: Διπλά... χρυσός ο Καβελασβίλι  | onsports.gr
Στο αρασέ ο Ελληνας πρωταθλητής σήκωσε 173 κιλά και πήρε την πρώτη θέση χωρίς να χρειαστεί καν να πραγματοποιήσει την τελευταία του προσπάθεια, ενώ στο ζετέ έδωσε σκληρή μάχη με τον Σύρο Αχέντ Τζουγκέλι, τελικά όμως επικράτησε σηκώνοντας στην τρίτη του προσπάθεια 215 κιλά, ενώ ο αντίπαλός του δεν τα κατάφερε στα 216 και έμεινε δεύτερος με 213.
Στην ίδια κατηγορία συμμετείχε και ο Ευστάθιος Στρουμπής, ο οποίος έχασε στις λεπτομέρειες το χάλκινο μετάλλιο στο ζετέ. Σήκωσε 203 κιλά, όσα και ο Αιγύπτιος Γκαμπέρ Μοχάμεντ, ο οποίος όμως ήταν ελαφρύτερος και ανέβηκε στο βάθρο, αφήνοντας τον Έλληνα αρσιβαρίστα στην τέταρτη θέση. Στο αρασέ ο Στρουμπής ήταν έβδομος με 150 κιλά.
«Είμαι πολύ χαρούμενος και ευτυχισμένος. Ηξερα ότι ήμουν σε καλή κατάσταση, πίστευα ότι θα μπορούσα να ανέβω στο βάθρο αλλά δεν περίμενα το χρυσό. Είναι ένα πολύ όμορφο συναίσθημα αυτό που νιώθω. Από την πρώτη μου προσπάθεια στο αρασέ ένιωσα δυνατός και σε τρομερή κατάσταση. Τότε ναι, είπα ότι θα πάρω το χρυσό.
Μάλιστα αυτός είναι και ο λόγος που έκανα μόνο δύο προσπάθειες στο αρασέ καθώς δεν είχα λόγο να κουραστώ παραπάνω. Χρωστάω πολλά στον προπονητή μου, τον Βαλέριο Λεωνίδη. Ναι γιατί του χρωστάω πολλά. Με έχει βοηθήσει πολύ, όπως και ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας άρσης βαρών Πύρρος Δήμας και τους ευχαριστώ για αυτό. Ούτε στο πιο τρελό μου όνειρο δεν φανταζόμουν ότι μέσα σε ένα χρόνο θα είχα συμμετοχή σε Ολυμπιακούς και Μεσογειακούς. Οσα έχω ζήσει τον τελευταίο χρόνο ήταν ανέλπιστα και για αυτό το λόγο είμαι ευγνώμων», δήλωσε ο Δαυίδ Καβελασβίλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου