Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Το μακιγιάζ και η ιστορία του


Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail
Δευτέρα, 03 Ιούνιος 2013 01:27

Από την αρχαιότητα οι άνθρωποι είχαν την τάση να αυτοπροβάλλονται. Κάτι σαν ενστικτώδης αίσθηση. Αυτό άλλωστε εκφράζεται από τον τρόπο περιποίησης του προσώπου, του σώματος, αλλά και της ένδυσης. 
Είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο που φυσικά ποικίλλει ανάλογα την εποχή και τη γεωγραφική θέση .



Ας θυμηθούμε λοιπόν κάνοντας μια ιστορική αναδρομή στην τέχνη του μακιγιάζ
•    Κάποιες φυλές (κυρίως οι Ινδιάνοι), χρησιμοποιούσαν τολμηρά σχέδια και χρώματα ως μέλη θρησκευτικών τελετών.
•    Οι Κινέζοι είχαν την περίφημη Γκέισα (μακιγιάζ με κατάλευκο πρόσωπο, έντονα μαύρα μάτια και χείλη μικρά και κατακόκκινα).
•    Οι Αιγύπτιοι παρασκεύαζαν καλλυντικά από πολύ νωρίς και τα εμπορευόντουσαν. Λάτρευαν το έντονο μακιγιάζ.
•    Οι Ρωμαίοι έδιναν πολύ βάση στην υγεία  και στην ομορφιά και έφτιαχναν διάφορες  κρέμες και αρώματα.
•    Από το 1050, στις σχολές της Ιατρικής περιέλαβαν και το μάθημα για την εφαρμογή καλλυντικών και αλοιφών.
•    Το 1920 οι γυναίκες έδιναν μεγάλη έμφαση στις βλεφαρίδες, τοποθετώντας γενναιόδωρη ποσότητα μάσκαρα
•    Το 1930 υπήρξε τάση για χρώματα σε πιο φυσικούς τόνους, ενώ το 1940 το μωβ κραγιόν φορέθηκε πάρα  πολύ.
•    1950 και μια καινούργια εποχή ξεκινά για το χώρο της ομορφιάς. Το marketing κάνει πολύ καλή δουλειά επηρεάζοντας πολλές γυναίκες, οι οποίες θεωρούνται  πιο περιποιημένες από ποτέ.
•    Το 1960 γυαλιστερές σκιές και ψεύτικες βλεφαρίδες κλέβουν την παράσταση.
•    1970 και πανδαισία χρωμάτων.
•    Το 1980 έχουμε μια παύση, νοσταλγία και αναδρομή στο παρελθόν (ρετρό).
•    Από το 1990 η τεχνολογία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς και αναπτύσσονται όλο και περισσότερα και διαφορετικά προϊόντα.
Σήμερα υπάρχει μια μεγάλη γκάμα καλλυντικών για να καλύψει όλες τις ανάγκες  των γυναικών. Έτσι όλες μπορούν να πειραματιστούν και να βρουν το δικό τους στυλ. Αυτό που τις κολακεύει περισσότερο.

Ο ισχυρός ανταγωνισμός των μεγάλων εταιριών έχει ως αποτέλεσμα την κατασκευή προϊόντων ακόμα και για τις πιο απαιτητικές. Εύχρηστα, πιο ποιοτικά και πιο αποδοτικά. Οι γυναίκες σήμερα ξέρουν τι θέλουν, τι τους ταιριάζει πιο πολύ και υιοθετούν το δικό τους ξεχωριστό στυλ.

Από τα αρχαία χρόνια έως τώρα, η ομορφιά και η περιποίηση των γυναικών αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι. Άλλωστε σε ποια γυναίκα δεν αρέσει να είναι ποθητή και ελκυστική;
Είναι το ωραίο φύλο και ξέρει να το υποστηρίζει καλά αυτό. ...από την

Αικατερίνη Καρτεροπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου