Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Ο ΚΩΣΤΑΣ ΓΙΑΝΝΙΟΣ ΑΠΑΝΤΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟ

Giannios KostasΕπειδή στην Κατερίνη ήδη άρχισαν να μουρμουράνε ορισμένες ανόητες γλώσσες,λέγοντας πράγματα που δεν υφίστανται,του τύπου,ότι φεύγω απο την Αναγέννηση Κολινδρού επειδή δεν είμαι ευχαριστημένος και δεν έπαιζα κλπ κλπ,θέλω να κάνω μια τοποθέτηση.
Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος απο όλους στην ομάδα και την διοίκηση και τον προπονητή μου και τους συμπαίχτες μου.Όποιος θέλει μπορεί να ψάξει και θα δεί,ότι όσο ήμουν υγιείς,αγωνίστηκα σε όλα τα παιχνίδια,κυρίως με προπονητή τον Ηλία.

Επαναλαμβάνω ότι ο μόνος λόγος που αναγκάστηκα να αποχωρήσω προσωρινά απο την ομάδα είναι το γεγονός ότι έχω υποχρεωτικό μάθημα στην σχολή μου στην Καστοριά εώς και τον Ιανουάριο με αποτέλεσμα να πρέπει να είμαι εκεί.
Επομένως καλά θα κάνουν όσοι ανοίγουν το στόμα τους και πετάνε κακοήθειες χωρίς να γνωρίζουν πρώτα να ρωτάνε και μετά να μιλάνε.Είναι άσχημο να βγαίνουν προς τα έξω πράγματα που δεν στέκουν και να χαλάν την εικόνα σου.Δεν θα έφευγα ποτέ απο την ομάδα αν ο λόγος δεν ήταν σοβαρός.Δεν είμαι άτομο που φεύγει στα δύσκολα,κάθε άλλο,μου αρέσουν και μου δίνουν ενδιαφέρον να παλέψω ακόμα περισσότερο.
Η Ομάδα του Κολινδρού είναι και θα είναι στην καρδιά μου και θα επιστρέψω πρώτα ο θεός με το πτυχίο στο χέρι για να βοηθήσω την ομάδα με όσες δυνάμεις έχω.
Με εκτίμηση Γιαννιός Κωνσταντίνος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου