Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

«Έκρυψα την LV τσάντα αξίας 2.500 ευρώ στην ντουλάπα. Ντρέπομαι», ομολογεί γνωστή ηθοποιός!


«Έκρυψα την LV τσάντα αξίας 2.500 ευρώ στην ντουλάπα. Ντρέπομαι», ομολογεί γνωστή ηθοποιός!

Μετανιώνει σήμερα για το πόσο σπάταλη ήταν την περίοδο που έβγαζε πολλά χρήματα μέσα από την δουλειά της. Επηρεασμένη από την κρίση όπως και εκατομμύρια κόσμου, γυρνώντας το χρόνο πίσω, «μαλώνει» τον εαυτό της για τις υπερβολικές σπατάλες της. ΗΚάτια Νικολαΐδου εξομολογήθηκε στο ΟΚ.

«Ήμουν «αλκοολική» με τα ψώνια. Δεν σκεφτόμουν καθόλου αν ήθελα να δώσω ένα σεβαστό ποσό για να αποκτήσω ένα ρούχο ή ένα ζευγάρι παπούτσια που μου άρεσαν. Έχω δώσει 2.500 για μια Louis Vuitton που είχα ερωτευτεί, την οποία δεν κρατάω πια, γιατί ντρέπομαι για την σπατάλη που είχα κάνει. Την έχω στην ντουλάπα μου, την βλέπω και σκέφτομαι ότι δεν άξιζε να δουλεύω τόσους μήνες για να μπορώ να την πάρω. Τώρα δεν πρόκειται να δώσω πάνω από 100 ευρώ» 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου