Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ- ΠΟΙΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΣΗΡΙΑΛ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΥΡΕΜΑ! ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ -ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ ΚΟΥΡΕΑΣ-ΣΠΥΡΟΣ ΠΡΙΦΤΗΣ

 Ναμε παλι φιλη μου! Και οπως σας ειχα υποσχεθει, εγω ο κερκυραιος Μπαρμπερης (Σπυρος Πριφτης) θα σχολιάσω τα σηριαλ που παιζονται στα Ελληνικα καναλια, κυριος MEGA-ANT1..........Για οσους αναρωτιουνται απο που ξεφυτρωσα εγω, ποιος ειμαι κτλ..........Αυτο ειναι το πρωτο Αρθρο μου με τιτλο-Ο Γνωστος Κερκυραιος Κουρεας Σπυρος Πριφτης, σχολιάζει, Ποιες Νεες Εκπομπες στην Τηλεοραση ειναι Καλες, και ποιες θελουν Ξυρισμα!

 Οφείλω να σας πω οτι δυσκολεύτηκα αρκετα να βρω εστω ενα σαιτ -gossip site ,που να θελει να δημοσιευει το πρωτο  Αρθρο Μου! Τελος παντον,ευχαριστω δημοσια  τα site-blog που τόλμησαν να κανουν μια αλλαγη απο την μονοτονια τον ιδιον και τον ιδιον ,οπου γραφονται συνεχεια.......για τα ιδια και τα ιδια ατομα, και δημοσιοποίησαν το Αρθρο μου! Λοιπον στο θεμα μας τωρα.......Μετα απο την τηλεοπτικη μιζερη χρονια του 2013-14, που φαγαμε στην μαπα  παλιες επαναλήψεις κυριος παλια σιριαλ, αλλα και ενα σωρο Τουρκικα σηριαλ, που πραγματικα δεν εχω ξαναδει  τετοιο σπασιμο νευρων απο τα ελληνικα καναλια! Ο λογος, δεν προλαβαίνουν να παίξουν τα πρωτα 10 επεισοδια και τα κοβουν ξαφνικα...... τα αντικαταστουσαν με αλλα  νεα Τουρκικα σηριαλ, που μετα απο λιγο τα κοβουν και αυτα! Τουλαχιστον αυτη η νεα τηλεοπτικη σεζον ξεκινησε δυναμικα με πολλα νεα σηριαλ.......αλλα τι εγινε ρε παιδια!  Αντιγράψαν ολα τα τηλεοπτικα καναλια απο το ιδιο σκονακι! Πηξαμε στις κωμωδιες που εχουν θεμα την ελληνικη οικογενεια! ΑΝΤ1, ΤΑΜΑΜ......ανεπιτυχες κωμωδια με παντρεμα  μιας ελληνοτουρκικης συμβιωσης-οικογενειας, με τον συναδελφο μπαρμπερη  Μετίν,εναν 50χρονο Τούρκο  που ζει και εργάζεται μόνιμα στην Αθήνα με τα δυο του παιδιά (τον 17χρονο Τζεμ και την 15χρονη Ντιλέκ), ερωτεύεται την 45χρονη Μυρτώ, εναλλακτική ψυχοθεραπεύτρια που επίσης ζει και εργάζεται στην Αθήνα με τα δυο της παιδιά (την 16χρονη Ελλη και τον 13χρονο Νίκο).Ο έρωτας είναι κεραυνοβόλος κι έτσι το ζευγάρι αποφασίζει να ζήσουν όλοι μαζί σαν οικογένεια.........δυστυχως κατατασεται στο πολυ μετριο σηριαλ ! Και για να αστειευτούμε και λιγο,και εγω κουρεας ειμαι, αλλα ακομα περιμενω ποτε θα γνωρισω μια διμετρη ψυχοθεραπεύτρια! ΑΝΤ1, Τριχες......σηριαλ ονομα και πραγμα! Απο τα πιο βαρετα.......και πιστευω  οτι αυτο το σηριαλ ειναι η πιο αποτυχημενη παραγωγη του ΑΝΤ1........Βουτσινα,τι γκαντεμια εχεις ρε παιδι μου! Οτι καινουργιο βημα προσπαθεις να κανεις,δεν σου βγαινει σε καλο! Αλλα μην το βαζεις κατω......αργα η γρηγορα θα ερθει και η δικαιωση σου, αλλα οχι δυστυχως μεσα απο το σηριαλ αυτο! Alpha, σηριαλ-Το σοι σου,το σοι μου μεσα!.........Δεν θελω ουτε να το σχολιάσω! Mega, Μανα x ουρανου, δεν το λες και κακο......αλλα κατατασεται στα μετρια σηριαλ,βλεπετε ομως ανετα! Η Κατερίνα (η μητέρα) Μαρία Σολωμού-ειναι μια μητερα στα προθυρα νευρικου κλονισμου. Γρηγόρης (ο πατέρας) Τάσος Γιαννόπουλος Σωστός σύζυγος, καλός οικογενειάρχης, η κολώνα του σπιτιού δουλεύει σκληρά για την οικογένεια του. Εχει καποια αστεια θεματακια με την κορη του,πιστευω οτι αυτη η δυο πρωταγωνιστές κρατουν αυτο το σηριαλ σε καλα πλαισια! Mega, Δικαιωση,Κλεμμενα Ονειρα,Ονειρο ηταν.........Ακριβως οπως τον τελευταιο τιτλο,Ονειρο ηταν για να παει καλα η χρονια στα σηριαλ του mega! Εδω ανετα μπορουμε να μπερδευτούμε  για ποιο απο αυτα τα 3 σηριαλ βλεπουμε. Σχεδον με τους ίδιους πρωταγωνιστές ηθοποιούς και τα τρια σηριαλ, με υποθεση,και διαπλοκη που μπερδεύουν τα μπουτια τους.........αλλα για να ειμαι δικαιως εμενα προσωπικα τετοια σηριαλ ποτε δεν μου αρεσαν......σε αντιθεση ,παρα πολυ τηλεθεατες , κυριος στις μεγαλοπολης της Ελλαδας,τα παρακολουθουν φανατικα! Γενικα δεν εχει ξεκινηση καλα η  τηλεοπτικη σεζον για το mega,το σωζουν η εκπομπες mega με ΜΙΑ,με ρεσιταλ Σερφελη, και το The Music School που ομορφαίνουν τα βραδια μας,με τις αγγελικες φωνες τον παιδιον!  Εφτασε η Σειρα του μεγαλου ΝΙΚΗΤΗ, που ειναι στον ΑΝΤ1 Οι Συμμαθητες! Αριστο με βαθμο το 10. Αστειο,διασκεδαστικο, με ωραια ιστορια,που σιγουρα μας θυμίσει ολους κατι απο τα παλια μας σχολικα χρονια! Αληθεια, για να σχολιασω κατι που δεν ειναι σηριαλ, που ειδαν στον ΑΝΤ1 στο DANCING WITH THE STARS, ότι είναι σταρ.....όλη αυτή που συμμετεχουν και χορευουν?......Με συγχωρείτε δεν βλεπω καποιο τρανταχτο ονομα-STAR,να συμμετέχει! Λακη Γαβαλα.......πραγματικα πολυ συμπαθητικη προσωπικότητα, με καλη αισθηση του χιουμορ,αλλα απο ποτε εμαθες να κρινεις τις χορευτικες ικανοτητες τον συν αγωνιζομενον ? να κρινεις τις στιλιστικές τους ενδυμασιες το κατανοω!........Αλλα να μην λεω μεγαλες κουβεντες! Γιατι ανετα μπορειτε να μου πειτε! Και ποιος εισαι εσυ,ενας μπαρμπερης που κρινεις και σχολιαζεις τις εκπομπες-σηριαλ! Δεν φταιω εγω φιλη μου ........Η  ΒΟΥΡΛΙΣΙΑ- τρελα του νησιου της ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΦΤΑΙΕΙ!    Αρθρο Σπυρος Πριφτης    email: sp.barber@hotmail.gr  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου