Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ- Από τεκνό σε τεκνό η Ναταλία Γερμανού- Τώρα και με ΑΛΒΑΝΟ- Διαβάστε τι λέει ο ίδιος για την καταγωγή του…


12005

Τι δήλωσε για την καταγωγή του ο φερόμενος ως σύντροφος της Ναταλίας Γερμανού, Αλέξης Παππάς;
Είναι τελικά ζευγάρι η Ναταλία Γερμανού με τον Αλέξη Παππά; Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν,σύμφωνα με το  newsone.gr, τόσο τα δημοσιεύματα των περιοδικών, όσο και το blogs.
Ποιο είναι όμως το 29χρονο μοντέλο που έχει κατακτήσει τη διεθνή αγορά, μετρώντας πολλές και μεγάλες συνεργασίες με κορυφαίους οίκους μόδας. Ο Αλέξης Παππάς έδωσε πρόσφατα συνέντευξη και μίλησε για τις αλβανικές του ρίζες και για το αν δέχτηκε παλαιότερα bullying λόγω αυτής.
Για την αλβανική του καταγωγή δήλωσε: «Η μητέρα μου είναι από τη Βόρειο Ήπειρο. Εγώ γεννήθηκα και μεγάλωσα εδώ, δεν έχω πάει ποτέ εκεί».
Για το αν του συμπεριφέρθηκαν ποτέ ρατσιστικά για την καταγωγή του τόνισε στο OK: «Όχι, ποτέ. Οι φίλοι μου, που ήξεραν την ιστορία μου, με αντιμετώπιζαν και με αντιμετωπίζουν πάντα όπως έναν από την ομάδα, όλοι ίσοι, ξεχωριστοί και αγαπημένοι. Νιώθω Έλληνας 100% ξέρω τι είμαι, δεν έχω κανένα λόγο να αντιδράσω. Δεν ένιωσα ποτέ θύμα bullying. Γενικά, δεν μου αρέσει η έννοια bullying και πολύ αμφιβάλλω αν όλοι όσοι χρησιμοποιούν αυτόν τον όρο συνειδητοποιούν ότι εννοούν τον τραμπουκισμό».
Για το αν αντιμετώπισε πρόβλημα στη δουλειά του: «Σε κάθε δουλειά θέλεις να βγάλεις χρήματα. Στη συγκεκριμένη φάση, ο οίκος μόδας επιλέγει το μοντέλο με την αναλογία που έχει θέσει η μόδα, δεν τον ενδιαφέρει η υπηκοότητα, η εθνικότητα πού γεννήθηκε και τι έφαγε. Τον ενδιαφέρει να βγάλει λεφτά μέσα από αυτή τη δουλειά. Οπότε, δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Αν κάποιος πει ότι αυτός είναι Κορεάτης ή Αλβανός δεν τον επηρεάζει καθόλου. Εγώ είμαι υπερήφανος για την καταγωγή μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου