Σάββατο 18 Απριλίου 2015

ΓΕΡΜΑΝΟΥ.Εξαιτίας των γονιών μου δεν έκανα ποτέ παιδί







      Η γνωστή παρουσιάστρια σε πρόσφατη συνέντευξή της αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στους δύο της γονείς, Φρέντυ Γερμανό και Εριέττα Μαυρουδή.

Η παρουσιάστρια μίλησε για το χωρισμό τους και οταν τον αποχωρίστηκαν όταν ήταν μόλις ενάμιση χρόνων.



«Οι... 

γονείς μου χώρισαν όταν ήμουν ενάμιση χρόνων. Η μάνα μου εξαναγκάστηκε να με γεννήσει. Ουσιαστικά οι γονείς μου ερωτεύτηκαν, παντρεύτηκαν, με έφεραν στον κόσμο και μετά είπαν εντάξει τώρα “γεια σου”» αποκάλυψε η παρουσιάστρια.

Πως όμως αισθάνθηκε η ίδια με όλο αυτό; Ποια ήταν η αντίδρασή της;

«Σοκαρίστηκα πάρα πολύ. Πληγώθηκα και τσαντίστηκα. Με τη μαμά μου περισσότερο γιατί στον μπαμπά μου λόγω της αδυναμίας που του είχα του έδινα πάντα άλλοθι» δήλωσε ενώ παραδέχτηκε πως εξαιτίας αυτού του γεγονότος επέλεξε να μη γίνει ποτέ μητέρα!

«Νομίζω ότι έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο στο ότι εγώ δεν έκανα παιδί. Μου καρφώθηκε στο μυαλό μου ότι δεν πρέπει να κάνεις παιδί όταν είσαι ανεύθυνος και πέρασα όλη μου τη ζωή θεωρώντας ότι ποτέ δεν ήμουν αρκετά υπεύθυνη για να φέρω στον κόσμο ένα παιδί» είπε χαρακτηριστικά.

Πηγή : συνέντευξη στο «Αργά»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου