Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Το σκοτσέζικο ντους του Ιβάν Σαββίδη...


Σιωπηλός, επί δύο ώρες, καθόταν δίπλα στον Ιβάν Σαββίδη ο Ζήσης Βρύζας. Και τι δεν είπε γι' αυτόν ο μεγαλομέτοχος. «Αρχικά, έχουμε πρόεδρο, μη με λέτε πρόεδρο. Αυτός δίπλα μου είναι ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ», είπε ο Σαββίδης και μετά τον έσφαξε με το βαμβάκι! «Κανονικά, έπρεπε να τον έχω διώξει», η πρώτη δηλητηριώδης ατάκα, για να ακολουθήσει και δεύτερη: «Ενώ ήξερε ότι θα έρθω στον ΠΑΟΚ, πήγε και διάλεξε προπονητή και πήρε τον Δώνη».
Ηθελε να φέρει τον Ροναλντίνιο. Ως γνωστόν, στο ποδόσφαιρο η πρόθεση μετράει. Ακόμη και στα φάουλ...
Ηθελε να φέρει τον Ροναλντίνιο. Ως γνωστόν, στο ποδόσφαιρο η πρόθεση μετράει. Ακόμη και στα φάουλ...Πολλοί άρχισαν να αναρωτιούνται αν ο Βρύζας θα... παραιτηθεί εκείνη την ώρα με τόσα που του έσυρε ο Σαββίδης, όμως ο μεγαλομέτοχος ήταν ξεκάθαρος: «Ούτε ο Βρύζας ούτε ο Ζαγοράκης αποδείχθηκε ότι έκαναν κακό. Εκλεψαν; Δεν έκλεψαν. Εκαναν λάθη; Αν τα είχαν κάνει σωστά πριν από χρόνια, θα ήμουν εγώ εδώ; Ολοι κάνουν λάθη στο ποδόσφαιρο. Ο Ζαγοράκης ήρθε και μου είπε φορούσα σορτσάκι και μου φόρεσαν ένα σακάκι και έγινα πρόεδρος. Δεν φταίνε αυτοί, γι' αυτό και είναι δίπλα μου». Το μήνυμα του Σαββίδη ήταν ξεκάθαρο. Από τη μία τούς στηρίζει, από την άλλη όμως τους λέει κατάμουτρα πως ξέρει τις γκέλες τους και, συνεπώς, ας... κανονίσουν την πορεία τους. Κι ενώ δεν έλειψαν οι «νουθεσίες» ακόμη και προς τον Χουμπ Στέφενς, μετά το τέλος της χειμαρρώδους συνέντευξης του αφεντικού του ΠΑΟΚ έγινε πραγματικός χαμός στο Διαδίκτυο με τα «καρφιά» Σαββίδη κατά Βρύζα. Αλλά και για την αιχμή που άφησε κατά Τσιστιακόφ, σχετικά με εκείνο το SMS στον Δώνη: «Αν άνθρωπος της ομάδας έστειλε τέτοιο μήνυμα, εννοείται ότι θα τον διώξω». Βρύζας και Τσιστιακόφ βρίσκονται στο στόχαστρο συγκεκριμένης μερίδας οπαδών, αλλά ο Σαββίδης είναι ενήμερος και γι' αυτά. Τα σαλονικιώτικα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου