Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Θάνος Πετρέλης: Η διακοπή της συνεργασίας του με τον Φοίβο


Θάνος Πετρέλης: Η διακοπή της συνεργασίας του με τον Φοίβο
Στο περιοδικό «Λοιπόν» μίλησε ο Θάνος Πετρέλης για τη διακοπή της συνεργασίας του με τον Φοίβο
και το νέο του album: «Εννοείται ότι του είπα να συνεχίσουμε. Ο Φοίβος ίσως θεώρησε ότι ήταν η στιγμή, επειδή υπάρχουν και πολλές ανακατατάξεις. Είδαμε ότι ακόμα και με τη Δέσποινα (Βανδή) και με άλλους καλλιτέχνες έχουν κάνει ένα καινούργιο reset. Πιστεύω ότι είναι μια στιγμή που ο Φοίβος ίσως ήθελε να ξεκουραστεί ή να κάνει κάποια άλλα πράγματα. Δεν είμαι αρμόδιος να απαντήσω 100% εκ μέρους του. Σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει "διαζύγιο" με τον Φοίβο, είμαι στην εταιρεία του και είναι δίπλα μου ακόμα και αυτή τη στιγμή. Αφού είπαμε ότι δεν θα γίνει η δουλειά μαζί του, με ρώτησε ποιον σκέφτομαι, που θα ήταν εκείνος που θα μπορούσε να μου κάνει τα τραγούδια. Η πρώτη μου σκέψη ήταν ο Αλέκος Χρυσοβέργης και ο Σπύρος Γιατράς. Είναι αξιόλογοι, πετυχημένοι, λαϊκοί συνθέτες, οι οποίοι έχουν αφήσει τα διαπιστευτήρια τους όλα αυτά τα χρόνια. Πρόκειται για ένα άλμπουμ που έχει μόνο δικά τους τραγούδια, εξολο­κλήρου δική τους δουλειά.»
Τέλος, για την οικογένειά του και τη σχέση του με τις κόρες του, είπε: «Δεν μπορώ να πω αν είμαι καλός ή κακός πατέρας. Έχω περισσότερο χρόνο με τα παιδιά μου από κάποιους φίλους μου, που δουλεύουν τη μέρα και δεν βλέπουν καθόλου τα παιδιά τους ή τα βλέπουν 2-3 ώρες. Και στις δύο να ξυπνήσω, την ώρα που επιστρέφουν από το σχολείο, μέχρι το βράδυ που θα κοιμηθούν και θα φύγω, έχω 6-7 ώρες περισσότερο ωφέλιμο χρόνο μαζί τους. Έχω όσο το δυνατόν μπορώ μεγαλύτερη επαφή και σχέση με τα παιδιά μου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου