Το σίγουρο είναι ότι ο Hugh Grant ξέρει να κρατά την προσωπική του ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

Όπως και την πρώτη φορά έτσι και τώρα μάθαμε κατόπιν εορτής – ο φωτογραφικός φακός δεν είχε «τσακώσει» ποτέ τη σύντροφό του με φουσκωμένη κοιλίτσα – ότι έγινε πατέρας!
Η αγαπημένη του Tinglan Hong έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι! Τα χαρμόσυνα νέα ανακοίνωσε ο 52χρονος ηθοποιός μέσω Twitter!
«Σε απάντηση προς ορισμένους δημοσιογράφους, είμαι ενθουσιασμένος που η κόρη μου έχει έναν αδελφό. Λατρεύω και τα δύο παιδιά μου σε έναν απίστευτο βαθμό. Και έχουν μια εξαιρετική μαμά» και στη συνέχεια αστειευόμενος έγραψε: «Και για να είμαι ξεκάθαρος, εγώ είμαι ο πατέρας».
Λίγο νωρίτερα είχε διαρρεύσει από τη βρετανική Mail on Sunday ότι ο star είχε γίνει πατέρας για δεύτερη φορά. Τελικά η εμφάνιση του με νεαρή λίγες ημέρες μετά τη γέννηση της κόρης του φαίνεται πως ήταν απλά μια σύμπτωση αφού – όπως φαίνεται – εξακολουθεί να διατηρεί σχέση με την κατά 19 χρόνια νεότερη του, Hong.