Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Η Anastacia υπεβλήθη σε διπλή μαστεκτομή


Η Anastacia υπεβλήθη σε διπλή μαστεκτομή
Η Anastacia διεγνώσθη για δεύτερη φορά με καρκίνο του μαστού. Μετά την Angelina Jolie, η τραγουδίστρια υπεβλήθη και εκείνη σε διπλή μαστεκτομή, ακυρώνοντας την περιοδεία της.

Σε καμπάνια για την ενημέρωση του καρκίνου του μαστού όπου βρέθηκε, η Anastacia, δήλωσε: «Οι γιατροί μου διέγνωσαν καρκίνο του μαστού για δεύτερη φορά πριν από λίγο καιρό. Μετά από διπλή μαστεκτομή που υποβλήθηκα, τώρα αναρρώνω και είμαι καλά. Όσες γυναίκες έρχονται αντιμέτωπες με αυτή την ασθένεια θα πρέπει να ενημερώνονται. Μέσα από τις ημερίδες για τον καρκίνο, τους δίνεται η ευκαιρία να αποκτήσουν δύναμη και υποστήριξη η μια από την άλλη. Τώρα πιο πολύ από ποτέ είμαι αποφασισμένη να μην αφήσω τον καρκίνο να πάρει ότι καλύτερο έχω. Είμαι γεννημένη αγωνίστρια και ο στόχος μου είναι να αναρρώσω πλήρως με την υποστήριξη των γιατρών, της οικογένειας και των φίλων μου.»
Για το myself.gr, 01/10/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου