Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Όσο υπάρχουν κορόιδα...


Πριν από 16 μήνες το 42% των πολιτών ψήφισε Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ για να μην τους πάρει τα σπίτια ο ΣΥΡΙΖΑ, για να μην τους εξοντώσει με αβάσταχτους φόρους ο ΣΥΡΙΖΑ, για να βγούμε στις αγορές το 2013, όπως προέβλεπε για πολλοστή φορά ο κ. Στουρνάρας. Πριν από 16 μήνες, Σαμαράς και Βενιζέλος ορκίζονταν ότι δεν θα υπάρξει μείωση μισθών και συντάξεων, ότι θα μειώσουν τον ΦΠΑ και ότι θα αυξήσουν το επίδομα ανεργίας και θα το επεκτείνουν χρονικά. Είχαν πει κι άλλες μ....
, αλλά ο χώρος δεν μου επιτρέπει να τις απαριθμήσω όλες.
Δεκατέσσερις μήνες μετά, οι σώφρονες και μετριοπαθείς πολίτες, οι "νοικοκυραίοι" του κ. Σαμαρά και οι κεντροαριστεροί του κ. Βενιζέλου, κλαίνε και οδύρονται γιατί Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ αποδεικνύονται αυτό που είναι: πολιτικά απατεώνες. Προχθές ο κ. Σταϊκούρας (αλήθεια, ο κ. Στουρνάρας πού βρίσκεται;) κατέθεσε το προσχέδιο προϋπολογισμού της δεξιοαριστερής κυβέρνησης επιβεβαιώνοντας τη διαπίστωση της πολιτικής απατεωνίας.

Οφείλω όμως να ομολογήσω ότι ακόμη κι εγώ, που ποτέ δεν είχα ούτε έχω ψευδαισθήσεις για το ποιόν αυτών που μας κυβερνούν, εκπλήσσομαι κάθε φορά για το απύθμενο μέγεθος του πολιτικού αμοραλισμού τους. Ο προϋπολογισμός του 2014 θα είναι ο τελευταίος της ύφεσης και ο πρώτος της ανάκαμψης, λένε η Ν.Δ. και λοιπές μνημονιακές δυνάμεις. Εγώ ούτε οικονομολόγος είμαι ούτε με τους αριθμούς έχω καλή σχέση, αλλά πρόσθεση και αφαίρεση ξέρω να κάνω. Λέω ότι έχουμε να κάνουμε και πάλι με πλαστογράφηση της αλήθειας και λογιστικές ταχυδακτυλουργίες, αλλά, επειδή είμαι ένας σεσημασμένος λαϊκιστής και πολιτικά απολίτιστος, παραθέτω, για του λόγου μου το αληθές, αυτά που λένε οι πολιτικά πολιτισμένοι και υπεράνω υποψίας:

* Γραφείο Προϋπολογισμού Βουλής: "Ψευδαίσθηση ότι η χώρα θα επιστρέψει στις αγορές το 2014".
* Γ. Προβόπουλος: "Τεστ αντοχής στις τράπεζες για ύφεση τα επόμενα δύο χρόνια".
* Ηλεκτρονικό "Βήμα": "Από την τσέπη του φορολογούμενου το πλεόνασμα του 2014".
* ΔΝΤ: "Απαιτούνται πρόσθετα μέτρα 7 δισ."
* Ι.Κ. Πρετεντέρης, "Τα Νέα": (...) "Προϋπολογισμός που συνεχίζει την κλασική συνταγή ύφεσης: νέα περιστολή δαπανών και νέα αύξηση φόρων". Συ είπας.
Εγώ έχω να προσθέσω: Τα 70 δισ. κόκκινα δάνεια των τραπεζών, τις 25.000 απολύσεις στο Δημόσιο, τα 6,5 δισ. χρέη του Δημοσίου προς ιδιώτες, τη μείωση κατά 2,6 δισ. σε κοινωνική ασφάλιση και περίθαλψη, την αποβιομηχάνιση τον Αύγουστο (-7,2%), την άνοδο της ανεργίας στο 27,5% τον Ιούλιο. Και έχετε ανάγλυφη τη μαγική εικόνα.

Αναμένω τους κωμικούς ειδήμονες, που υποκρίνονται πως πιστεύουν στις μαγικές ικανότητες του κ. Στουρνάρα, να βγουν στα τηλε-παράθυρα για να εξηγήσουν σ' εμάς τους αδαείς ότι το 2014 θα ζήσουμε  την άνοιξη της ελληνικής οικονομίας, χωρίς να μεγαλώνει η μύτη τους.

Πιστεύω ότι εμείς που αμφιβάλλουμε για την ικανότητα του κ. Σαμαρά (παρά το γεγονός ότι συνομιλεί με τον Ύψιστο) να πολλαπλασιάσει τα ψωμιά και τα ψάρια θα το διασκεδάσουμε. Εξάλλου, απ' ό,τι αντιλαμβάνομαι, και ο κ. Στουρνάρας το διασκεδάζει. Γιατί θα είναι η πολλοστή φορά που θα πέσει έξω στις προβλέψεις του, αλλά κορόιδα για να τον πάρουν στα σοβαρά πάντοτε βρίσκει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου