Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

«Με το Νίκο χωρίσαμε πολύ όμορφα, πολιτισμένα και με αξιοπρέπεια.»βικι καγια


Bίκυ Καγιά
Ξεκινώ με τις αλλαγές της προσωπικής σου ζωής.

Με τον Νίκο (σ.σ.: Κριθαριώτη) αποφασίσαμε να πάρουμε διαζύγιο. Έχει βγει εδώ και λίγες ημέρες. Αποφασίσαμε να αλλάξουμε τη ζωή μας για τους δικούς μας λόγους. Δεν έγινε κάτι εξωτικό ούτε εξωπραγματικό. Ανακαλύψαμε ότι δεν ταιριάζουμε, είμαστε πολύ διαφορετικοί άνθρωποι, δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε σαν ομάδα και χωρίσαμε πολύ όμορφα, πολιτισμένα και με αξιοπρέπεια. Δεν υπάρχει κάτι άλλο να πω. Δεν μπορούσαμε να είμαστε μαζί γιατί δεν ήμασταν χαρούμενοι.
Η αλήθεια είναι ότι από τα μέσα του καλοκαιριού είχαν κυκλοφορήσει οι φήμες ότι χωρίζετε.
Δεν έχει σημασία το πότε έγινε τι και πώς. Επιλέξαμε να κλείσει ο κύκλος της κοινής μας ζωής. Το πού και πότε δεν νομίζω ότι αφορά πια από τη στιγμή που έχει βγει το διαζύγιο.
Σε στεναχωρεί σε ανθρώπινο επίπεδο – γιατί, αν θες, πιστεύω ότι, από τη στιγμή που ερωτεύεσαι και παντρεύεσαι, επιθυμείς να περάσεις όλη τη ζωή σου με το σύντροφό σου.
Φυσικά. Δεν είναι ευχάριστη διαδικασία για δύο ανθρώπους να χωρίζουν οι ζωές τους. Είναι πολύ δύσκολο. Πώς είναι δυνατόν, λοιπόν, να μη στεναχωρηθώ; Είναι αυτονόητο.
Είναι πολύ ωραίο ότι το αντιμετωπίζεις με τόση ψυχραιμία και σύνεση και στέλνεις, αν θέλεις, και ένα μήνυμα στους ανθρώπους που βιώνουν κάτι αντίστοιχο.
Ο τρόπος που το βιώνει κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός. Πίσω από τις κλειστές πόρτες δεν ξέρεις πώς μπορεί να είναι ο καθένας για να δώσεις συμβουλές. Εγώ μιλώ για τη δική μου εμπειρία. Από εκεί και πέρα, αν αυτό εμπνεύσει κάποιον, μακάρι να συμβεί, αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος που το κάνω.
Έχετε επαφή με τον Νίκο;
Φυσικά και έχουμε επαφή. Γιατί όχι; Δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε.
Το αναφέρω γιατί το πρώτο διάστημα σ’ αυτές τις περιπτώσεις συνήθως αισθάνεσαι πόνο.
Δεν σταματάς όμως να αγαπάς έναν άνθρωπο. Η αγάπη δεν έρχεται και φεύγει. Αλλάζει μορφή. Γιατί να μισήσεις κάποιον;
Είστε φίλοι, λοιπόν, με τον Νίκο Κριθαριώτη;
Έχουμε επαφή. Κάποια στιγμή θα γίνουμε και φίλοι.
Μπορεί να ανθήσει η μόδα στην Ελλάδα;
Ήδη πάει καλύτερα. Εγώ πιστεύω ότι μέσα σ’ αυτή την κρίση και την καταστροφή που δέχθηκε η μόδα, τώρα γίνονται πολύ πιο συγκεκριμένα και σταθερά βήματα. Μια δεύτερη συνεργασία για την οποία αισθάνομαι περήφανη φέτος σχετίζεται με τη διεύθυνση του τμήματος του Fashion Design που ανέλαβε ο Χάρης Χουρμούζης από τον οίκο Χάρης και Άγγελος. Τα παιδιά μου θα έχουν την τύχη να διδαχτούν από αυτόν το θρύλο της ελληνικής μόδας, έναν σπουδαίο άνθρωπο και καλλιτέχνη.
Ποιες ήταν οι πιο δύσκολες στιγμές σου;
Ήταν αρκετές στη ζωή μου. Φαντάσου ένα παιδί στα 18 χρόνια του στο Παρίσι, μόνο του. Οι γονείς μου δεν ήταν με το μέρος μου. Ήθελαν να με φέρουν πίσω. Δεν με βοηθούσαν. Βίωσα πάρα πολλές δυσκολίες για να καταφέρω να αντεπεξέλθω οικονομικά, να σταθώ σε μια βιομηχανία μόδας με τις ωραιότερες γυναίκες στον κόσμο.
Ποιο είναι το χειρότερο πράγμα που έχει συμβεί στη ζωή σου ;
Δεν θυμάμαι να μου έχουν συμβεί άσχημα πράγματα πέρα από την πολύ μεγάλη μοναξιά που βίωσα.
Έχεις περάσει περιόδους κατάθλιψης;
Ευτυχώς όχι. Το μόνο που έχει συμβεί είναι να πάθω υπερκόπωση από τη δουλειά. Το πρόλαβα την τελευταία στιγμή και δεν έκανα εισαγωγή στο νοσοκομείο. Επί δύο μήνες ακολούθησα υγιεινή διατροφή με φρούτα λαχανικά και βιταμίνες.
Πολεμήθηκες ιδιαίτερα όταν παρουσίαζες το «Next Τop Μodel». Σε στεναχώρησε εκείνη την περίοδο;
Πολεμήθηκα πάρα πολύ. Δεν έπαιρνα ανάσα. Τα περισσότερα από όσα έλεγαν τότε ήταν μυθοπλασίες και κατασκευάσματα. Έχω μάθει, όμως, να μη στεναχωριέμαι γιατί η στεναχώρια μπορεί να σ’ αρρωστήσει. Βέβαια, κάποια στιγμή με έπιασε ένα σφίξιμο στο στομάχι. Προσπαθούσα να βρίσκω όμως τα καλά στοιχεία απ’ ό,τι συνέβαινε και αυτό με βοηθούσε να είμαι αισιόδοξη και να ξεπερνώ τον κυκεώνα.
Ισχύει ότι σου πρότειναν να συμμετάσχεις στο «Dancing With the Stars»;
Δεν είναι η πρώτη φορά. Αυτή η πρόταση έχει επαναληφθεί αρκετές φορές τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Εμμένω στη θέση μου ότι δεν θέλω να χορέψω.
Πώς βλέπεις από εδώ και πέρα την προσωπική σου ζωή;
Δεν βιάζομαι. Δεν έχω άγχος. Είμαι αισιόδοξη ότι όλα θα πάνε καλά. Το μόνο που ονειρεύομαι είναι να είμαι καλά με τον εαυτό μου και να πάει η σχολή εκεί που επιθυμώ. Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα, θέλουν χρόνο και είναι πάρα πολύ νωρίς να τα συζητάμε Δεν βιάζομαι καθόλου.
Ονειρεύεσαι να κάνεις ένα παιδί;
Βέβαια θέλω να κάνω οικογένεια. Αυτήν τη στιγμή δεν γίνεται πρακτικά. Πιστεύω πολύ στο κάρμα, στη σωστή σειρά των πραγμάτων. Θεωρώ ότι τα πάντα γίνονται για κάποιο λόγο στη ζωή μας.
Πώς θα ήθελες να είσαι σε ένα χρόνο από τώρα ;
Όπως τύχει, σίγουρα όμως ήρεμη και ευτυχισμένη.
Από τον Γιάννη Βίτσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου