Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

«Δεν θέλω να έχω καμία σχέση με τη σβάστικα, δεν με αφορά.»Γιωργος καπουτζιδης


Γιώργος Καπουτζίδης
Καλεσμένος στην εκπομπή "Το Πρω1νό" βρέθηκε ο Γιώργος Καπουτζίδης και μίλησε για τις δηλώσεις του Νότη Σφακιανάκη, τη Δέσποινα Βανδή και το νέο σίριαλ που ετοιμάζει.

Σχετικά με την επιλογή να στηρίξει δημόσια τη Δέσποινα Βανδή όταν αποχωρήσε από το σχήμα με τον Νότη Σφακιανάκη, ο ηθοποιός είπε: «Δεν το έκανα επειδή η Δέσποινα είναι φίλη μου, το έκανα επειδή αυτό πιστεύω. Αν η Δέσποινα δήλωνε αυτά τα πράγματα και ο Σφακιανάκης αποχωρούσε από το σχήμα, θα ήμουν με τον Σφακιανάκη και η Δέσποινα θα έπαυε να είναι φίλη μου. Δε συνέβη βέβαια αυτό. Αυτή η συνεργασία πιστεύω ότι δεν έπρεπε να γίνει. Χαίρομαι που δεν έγινε. Ο καθένας ανάλογα με τον πολιτισμό και τη μόρφωση που έχει πράττει και λειτουργεί σε αυτό τον κόσμο. Εγώ έχω συναίσθηση του ποιος είμαι, ποιοι είναι οι γονείς μου και από πού κατάγομαι. Είμαι από τις Σέρρες, 40 χιλιόμετρα από τα σύνορα. Γεννήθηκα στον τόπο που οι ναζιστές σφάξανε κόσμο - η μεγαλύτερη σφαγή στη Βόρεια Ελλάδα, η πρώτη μεγάλη σφαγή έγινε στα Κερδύλλια – έσφαξαν 250 ανθρώπους και άφησαν τους γέρους μόνο να θάψουν τους νεκρούς, δηλαδή τους πατεράδες να θάψουν τα παιδιά τους. Γεννήθηκα δίπλα στο Ρούπελ, εκεί που τραυματίες από τον αλβανικό πόλεμο προσπαθούσαν να κρατήσουν τα σύνορα της χώρας μας ανέπαφα. Δεν μπορώ να ψηφίσω ανθρώπους που έχουν τη σβάστικα, λυπάμαι πολύ. Ούτε να τους στηρίξω. Αν θέλει να τους στηρίξει ο κύριος Σφακιανάκης ή ο κύριος Βουρλιώτης, μπορεί.»
Ο Γιώργος Καπουτζίδης μίλησε και για τις δηλώσεις του Νότη Σφακιανάκη, λέγοντας: «Νομίζω ότι είναι τραγικό ότι καθόμαστε και μιλάμε 15 μέρες για το τι δήλωσε ο Νότης Σφακιανάκης. Είναι κατάντια για την Ελλάδα. Αν βγει η Ελένη Γλύκατζη – Αρβελέρ και μιλήσει, δεν θα το συζητάμε τόσο. Δεν μίλησε δα και ο Πλάτωνας, ένας λαϊκός τραγουδιστής μίλησε που δεν έχει και ιδιαίτερη μόρφωση, από όσο ξέρω. Είπε αυτό που πιστεύει και έχει δικαίωμα να το πει. Από εκεί και πέρα, δεν μπορώ να σου πω ότι εκνευρίστηκα. Ο Σφακιανάκης είναι ένας άνθρωπος του οποίου την άποψη για το πολιτικο-κοινωνικό γίγνεσθαι δεν την έλαβα ποτέ υπόψιν μου. Έχω μόρφωση από μόνος μου και μπορώ να κρίνω τι είναι σωστό και λάθος, τι ηθικό και τι ανήθικο. Οπότε, ούτως ή άλλως δεν με απασχολεί πολύ αυτό που δήλωσε. Δεν τον πήρα ποτέ στα σοβαρά και δεν θα τον πάρω ποτέ στα σοβαρά. Δεν έχει ιδιαίτερα σοβαρό πολιτικό λόγο.»
Ο ηθοποιός συνέχισε λέγοντας: «Εγώ, να σου πω την αλήθεια, δυο μήνες μετά τη δολοφονία ενός ανθρώπου δεν θα έβγαινα με την τσίχλα στο στόμα να πω στην Ελλάδα και πιθανότατα στους γονείς αυτού του ανθρώπου ποιους να στηρίξουν. Αυτό θεωρώ έλλειψη μόρφωσης και την είχε πάντοτε, θα την έχει και δεν θα τη χάσει ποτέ.»
Ο Γιώργος Καπουτζίδης συνεχισε μιλώντας για τις απόψεις του, λέγοντας πως είναι περήφανος Έλληνας, περήφανος Μακεδόνας: «Εγώ είμαι Έλληνας, περήφανος Έλληνας, περήφανος Μακεδόνας. Δεν θέλω να έχω καμία σχέση με τη σβάστικα, δεν με αφορά. Δημοκρατία δεν λέμε πως έχουμε; Έχω δικαίωμα να λέω "όχι" στη σβάστικα. Έχω δικαίωμα να τιμάω τους προγόνους μου. Γιατί οι πρόγονοί μου πεθάνανε από αυτούς. Η Ελλάδα είναι η χώρα με τα περισσότερα θύματα στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο από οποιαδήποτε άλλη χώρα στην Ευρώπη αναλογικά με τον πληθυσμό της -δεν ξέρω αν το γνωρίζετε αυτό. Δεν μπορώ 70 χρόνια μετά να χαιρετάω ναζιστικά, όποιος μπορεί ας το κάνει», ενώ συμπλήρωσε: «Αν με ενοχλεί το ποσοστό της Χρυσής Αυγής; Με ενοχλεί ότι πιστεύουμε στην Ελλάδα του σήμερα ότι για τους λαθρομετανάστες -που δεν τους θέλω ούτε εγώ, σας το λέω πολύ απλά, δεν θέλω να υπάρχει αυτή η κατάσταση στο κέντρο, πρέπει να διορθωθεί και είναι λάθος των πολιτικών μας- η λύση που προτείνεται είναι να βγούμε και να τους σκοτώσουμε. Αυτό με ενοχλεί πολύ και σαν Έλληνα και σαν Χριστιανό.»
Τέλος, αναφέρθηκε στη νέα σειρά που ετοιμάζει για το Mega: «Θα το κάνω τελικά, ναι! Άλλαξα γνώμη μέσα σε μια μέρα. Είναι πολύ περίεργο αυτό που συνέβη. Αυτό που έγραφα για το σινεμά, καταλάβαινα ότι θα ήθελα να μπει στα σπίτια όλης της Ελλάδος. Είναι κάτι πολύ μέσα από την καρδιά μου και το αγαπώ πολύ. Θεωρώ ότι λέει πράγματα πολύ όμορφα και χρήσιμα, που θα ήθελα να φτάσουν σε όλα τα σπίτια στην Ελλάδα. Νομίζω ότι μέτρησε αυτό πάρα πολύ.»
Για το myself.gr, 13/12/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου