Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Μίτσελ: Δεν έχω τα προσόντα να προπονήσω τη Ρεάλ!



  1. Ο Ισπανός τεχνικός του Ολυμπιακού Μίτσελ, έβαλε τέλος στα σενάρια που τον έφεραν, μεταξύ των υποψηφίων να διαδεχτεί τον Μουρίνιο στον πάγκο της Ρεάλ, στη περίπτωση που ο Πορτογάλος τεχνικός αποχωρήσει το καλοκαίρι.
  2. Ο Μιτσελ που είναι δημοφιλής στην Ρεάλ καθώς υπήρξε ένας από τους μεγαλύτερους άσους της Βασίλισσας παραχώρησε συνέντευξη σε ισπανικό ραδιόφωνο και εξέπληξε με την ειλικρίνεια του του.
  3. "Το γεγονός πως ήμουν ποδοσφαιριστής της Ρεάλ δεν σημαίνει ότι έχω τις ικανότητες και τα προσόντα να γίνω προπονητής της ομάδας. Θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο να συμβεί κάτι τέτοιο. Θα έλεγα πως δεν είναι εύκολο στη Ρεάλ να ακολουθηθεί το μοντέλο Γουαρδιόλα της Μπάρτσελόνα, για πολλούς και διάφορους λόγους που δεν έχουν να κάνουν μόνο με το άθλημα. Δεν είναι κάτι ευχάριστο, ωστόσο η γνώση μου και η αγάπη μου για την Ρεάλ είναι κάτι που δεν χωρά αμφιβολία. Και φυσικά δεν είναι θέμα προσωπικών σχέσεων με τον Φλορεντίνο Πέρεθ, δεν υπάρχει μεταξύ μας κανένα πρόβλημα Στον Ολυμπιακό είμαι πολύ χαρούμενος. Η ομάδα έχει καλά αποτελέσματα, έχει κερδίσει όλα τα παιχνίδια της από την ημέρα που ήρθα και έχει κάνει αρκετά ρεκόρ" είπε μεταξύ άλλων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου