Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

CINETROLL: Ο «Ακάλυπτος» θα έπρεπε τουλάχιστον να καλύψει τον κ@@ο του (+ όλες οι νέες ταινίες)

CINETROLL: Ο «Ακάλυπτος» θα έπρεπε τουλάχιστον να καλύψει τον κ@@@ο του (+ όλες οι νέες ταινίες)

Τάσος (ΤΑΖ) Θεοδωρόπουλος, αναρωτιέται με τρυφερό ενδιαφέρον: «Κύριε Φιλιππίδη, γιατί δεν μένατε στις διαφημίσεις του Τρικαλινού κασεριού;» Hταν πιο αξιοπρεπείς.
Ελάχιστες οι ταινίες από το σύνολο των9 νέων κυκλοφοριών αυτής της κάκιστης κινηματογραφικά εβδομάδας, που δικαιολογούν το γιατί θα έπρεπε να βγούνε στις αίθουσες.

Με πρώτη και χειρότερη, το υποδειγματικό μάθημα αρπαχτής του ελληνικού «ΑΚΑΛΥΠΤΟΥ» ( Βαθμολογία 1 / 10). Το οποίο ναι μεν δικαιώνει τις επιδόσεις του Πέτρου Φιλιππίδη ως σταρ του κασεριού τρικαλινό, αφήνει όμως εντελώς ακάλυπτους τους πισινούς του ταλαντούχου Χρήστο Δήμα που δέχθηκε να αναλάβει αυτό το αξιοθρήνητο σινεμά τραβεστί αλλά και του σεναριογράφο Λευτέρη Καπώνη του «Κι οι παντρεμένοι έχουν ψυχή». Του σίριαλ από το οποίο η ταινία δανείζεται τον ήρωα που έκανε διάσημο ο Αντώνης Καφεντζόπουλος. Θυμίζοντας μας, σαν ταινία, όλους τους λόγους για τους οποίους δε μας νοιάζει καθ' όλου αν ξαναβγεί ελληνικό κωμικό σίριαλ. Από αυτά που δε γελάς. Για την ταινία, για ευνόητους λόγους, δεν έγινε καν δημοσιογραφική προβολή. Πλήρωσα και την είδα.
Δεύτερη και εξ' ίσου χειρότερη ταινία της εβδομάδας (μην πω μάλλον πολύ χειρότερη εφ' όσον παίζει σε «καλλιτεχνικό» τερέν και διαθέτει την υπογραφή ενός πάλαι ποτέ μεγάλου, αλλά εδώ και πολλά χρόνια, εντελώς παρηκμασμένου δημιουργού) πάλι από την «υγιή» ελληνική κινηματογραφία, ο τραγέλαφος του «ΕΝΑ ΠΛΟΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ (Βαθμολογία 1 / 10)». Από το Νίκο Κούνδουρο. Εναν -πρέπει να το δεις για να το πιστέψεις- καταστροφικό αχταρμά που γιουχαϊστηκε όχι αδίκως στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και θυμίζει «επαναστατική», πομπώδη έξαρση που προέκυψε από την ενόχληση που νοιώθει 16χρονος μπροστά στο πρώτο του καυλόσπυρο. Μόνο που ο Κούνδουρος είναι 87. Και μολονότι σέβομαι όσο τίποτα το παρελθόν του, δεν μπορώ να κάνω τίποτα από τη στιγμή που ο ίδιος δε σέβεται το παρόν του.
Δημοσιογραφική προβολή δεν έγινε ούτε για τη «βιντεοταινία» του Νίκολας Κέιτζ «ΑΠΑΓΩΓΗ / STOLEN» (Bαθμολογία 3/ 10). Ένα διασκεδαστικό με τον τρόπο του, αποκλειστικά για προβολή βράδυ αφραγκιάς, στο dvd, συνοδεία φτηνής πίτσας με προσφορά από κουπόνι, περιπετειώδες θρίλερ. Που βάζει το τελευταίο καρφί στο φέρετρο του αντιπαθούς Νικολάκη (και του σκηνοθέτη Σάιμον Γουέστ της «Λάρα Κροφτ» και του «Con Air»), εφ' όσον ουσιαστικά και στις Η.Π.Α. κυκλοφόρησε κατ' ευθείαν στο dvd.
Σαφώς καλύτερα τα πράγματα, στη ρεαλιστική (λέμε τώρα) σε ντοκιμενταρίστικο, βρώμικο, αγχωτικό και σχιφτοδεμένο ρυθμό αστυνομική περιπέτεια «ΠΕΡΙΠΟΛΙΑ / END OF WATCH» (Bαθμολογία 6 / 10) με τον Τζέικ Γκίλενχααλ,να περιπολεί σαν μπάτσος στο Λος Άντζελες και να έρχεται αντιμέτωπος με συμμορίες και διαφθορά. Σε κρατάει μια χαρά, με ένταση, στη θέση σου.
Όπως στο κάθισμα σου σε κρατάει και το «ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΤΟ HYDE PARK / HYDE PARK ON HUDSON» (Bαθμολογία 2 / 10) για εντελώς άλλους λόγους. Αυτούς του βαθύ ύπνου. Σε μια αναιμική δραματική κομεντί βιογραφίας γύρω από την προσωπική ζωή του Φράνκλιν Ρούζβελτ (Μπιλ Μάρεϊ), ένα σαββατοκύριακο του 1939 που τον επισκέπτεται στο εξοχικό του, το βασιλικό ζεύγος της Μ. Βρετανίας. Αν κάνεις χρήση αγχολυτικών, θύμισε στο προσωπικό της αίθουσας να σε ξυπνήσει μόλις η ταινία τελειώσει.
Η «ΕΠΙΘΕΣΗ / THE ATTACK» (Βαθμολογία 6 / 10) είναι ενα γαλλολιβανέζικο πολιτικό δραματικό θρίλερ, που ανήκει κι αυτό στις 3 επιλογές της εβδομάδας, σκηνοθετημένο με κομψή ένταση καθαρή ματιά και ψυχολογική διαύγεια. Με ήρωα έναν άραβα χειρούργο που παρά την καταγωγή του έχει ενσωματωθεί στην εβραϊκή κοινότητα του Τελ Αβίβ, να μαθαίνει πως η γυναίκα του υπήρξε υπεύθυνης βομβιστικής επίθεσης με 19, κυρίως παιδιά, νεκρούς.
Ακόμα καλύτερα τα πράγματα στα αυστραλογερμανικά, πολυβραβευμένα «ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ / LORE» (Βαθμολογία 7 / 10). Σε ένα ιδιαίτερο κοντράστ σκηνοθετικής ομορφιάς και εφηβικής αθωότητας μέσα στην ψυχολογική και όχι μόνο σκληρότητα των τελευταίων μερών του πολέμου. Και ήρωες 5 παιδιά ενός αξιωματικού των SS, που πρέπει μόνα τους να περπατήσουν 500χλμ μέχρι το σπίτι της γιαγιάς τους. Διασχίζοντας μια κατεστραμμένη Γερμανία, που αρνείται το Ολοκαύτωμα και θρηνεί για τον θάνατο του Φίρερ. Βρίσκοντας ανέλπιστη βοήθεια από έναν άνθρωπο που είχαν μάθει σε όλη τους τη σύντομη ζωή, να μισούν.
Δεν ξέρω δεν απαντώ και βαριέμαι για το ισπανικό 3D καρτούν «TAD O XAMENOΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΗΣ / LAS ADVENTURAS DE TADEO JONES» που εμπνέεται από τον Ιντιάνα Τζόουνς όπως διάβασα. Και επίσης δεν ξέρω, δεν απαντώ (αν και θα έπρεπε) για τη νέα ταινία του Αλέξανδρου Βούλγαρη «HIGUITA» .Tην τρίτη και πιο πειραματική ελληνική ταινία της εβδομάδας, ένα αλληγορικό υβρίδιο μετακαστροφικής επιστημονικής φαντασίας (και υποθέτω ατόφιας εικαστικής και συναισθηματικής δύναμης) από έναν δημιουργό που με είχε θαμπώσει και συγκινήσει με το «Ροζ» του. (Μαζί με την ταινία του Βούλγαρη προβάλλεται και η 30λεπτη πειραματική ταινία της Αθηνάς Ραχήλ Τσαγγάρη «CAPSULE» ).
*** ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο www.fecabook.com/tazthebuzz ή στο www.twitter.com/klarinabourana . Κάντε LIKE στην επίσημη σελίδα του fb www.facebook.com/SigaikaProductions για να μαθαίνετε όσα χρειάζεστε, προκειμένου να καίτε τον εγκέφαλο (των άλλων) ή επικοινωνήστε με το terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης.



 | iefimerida.gr http://

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου