Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Tζέιν Μπάουι: Το πρωί δικηγόρος, το βράδυ τραγουδίστρια [εικόνες]


Tζέιν Μπάουι: Το πρωί δικηγόρος, το βράδυ τραγουδίστρια [εικόνες]

Tζέιν Μπάουι: Το πρωί δικηγόρος, το βράδυ τραγουδίστρια [εικόνες]

31.03.2013 12:28
Μπορεί το πρωί να είναι κατ' επάγγελμα εγκληματολόγος και δικηγόρος, όμως το όνειρο της Τζέιν Μπάουι ήταν να γίνει και επιτυχημένη ποπ σταρ.
Η 27χρονη από την Αυστραλία, εκτός από ταλέντο στο τραγούδι, έχει πτυχία νομικής και διαφήμισης.

Η Μπάουι (απλή συνωνυμία με τον θρυλικό David Bowie) μπορεί να βρίσκεται όλη μέρα στα δικαστήρια ή στο γραφείο της, χωμένη σε ένα σωρό χαρτιών και βιβλίων, όμως τα βράδια αλλάζει ιδιότητα και γίνεται τραγουδίστρια, πραγματοποιώντας εμφανίσεις μπροστά σε πολυπληθές κοινό. Ετοιμάζει μάλιστα και περιοδεία για την προώθηση του νέου της δίσκου.
Το παράδοξο είναι, ότι τη διπλή της ταυτότητα δεν τη γνώριζαν μέχρι πρότινος ούτε οι στενοί συνεργάτες της, ούτε οι πελάτες της. Όλα αυτά, μέχρι να αποφασίσει να κοινοποιήσει το μυστικό της για χάρη της τέχνης.
Όπως δήλωσε η ίδια, τις περισσότερες φορές φεύγει για τις νυχτερινές της εμφανίσεις αμέσως μετά την πρωινή της εργασία, ενώ για να γλιτώνει χρόνο, φοράει τα βραδινά της ρούχα κάτω από τη νομική στολή της.
«Ζω δυο ζωές σε μια, είμαι άλλη το πρωί και άλλη το βράδυ και καμιά φορά μπερδεύομαι και εγώ η ίδια», δήλωσε χαρακτηριστικά. «Η μουσική ήταν ανέκαθεν το πάθος μου, όμως οι γονείς μου ήθελαν να σπουδάσω και να έχω μια "κανονική δουλειά.
Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, ταλαντεύομαι ανάμεσα στις δυο μου δουλειές, αυτές της δικηγόρου και της τραγουδίστριας.
Συνήθως, μάλιστα, έχω live εμφανίσεις πέντε ή έξι βράδια μέσα στην εβδομάδα. Και το πιο περίεργο είναι ότι δεν ξέρει κανείς για αυτή τη διπλή ζωή που κάνω. Κρατάω το τραγουδιστικό κομμάτι μακριά και μόνο ελάχιστοι και πολλοί κοντινοί μου άνθρωποι γνωρίζουν τι πραγματικά συμβαίνει».
«Ο δικηγορικός κλάδος είναι κατά βάση ανδροκρατούμενος και πολύ συντηρητικός και φοβάμαι ότι αν ανακαλύψουν ότι τραγουδάω, θα σταματήσουν να με παίρνουν στα σοβαρά και εμένα, αλλά και τη δουλειά μου. Κανονικά δε θα έπρεπε να παίζει κάποιο ρόλο αυτό, αλλά παίζει!», καταλήγει, εκφράζοντας την ανησυχία της για τον πουριτανισμό του δικηγορικού κλάδου της χώρας της, σύμφωνα με την Daily Mail.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου