Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Να πήγαινα με την ποδιά για να δείξω πόσο απλή είμαι;»


Πέμπτη, 25 Απριλίου 2013


 

  Η Κατερίνα Στανίση απαντά στις κριτικές για το διαφημιστικό σποτ

  

    Για την διαφήμιση γνωστού πολυκαταστήματος στην οποία πρωταγωνίστησε και τις κριτικές μίλησε χθες η Κατερίνα Στανίση στην εκπομπή «Μίλα» της Τατιάνας Στεφανίδου. 


Η γνωστή τραγουδίστρια είπε: «Εγώ κοιμάμαι όρθια και η τύχη μου δουλεύει. Όπου βρεθώ και όπου σταθώ με ρωτάνε αν είμαι εγώ η νονά με το κόκκινο φουστάνι της διαφήμισης. Η αγάπη που παίρνω είναι κάτι μοναδικό. Όταν μου έγινε η πρόταση αυτή, με ρώτησαν να θέλω να είμαι η νονά, και το δέχτηκα αμέσως, γιατί μου άρεσε πολύ». 
Και συνέχισε: «Έπειτα, Τατιάνα μου, εγώ δεν είμαι η νονά του Πάσχα, αλλά η νονά όλου του χρόνου. Θα σου πω κάποια πράγματα, που καλό είναι να μη λέγονται, αλλά αφού το έφερε η συζήτηση... Όσο θα ζω, όπου μπορώ να βοηθήσω, θα το κάνω. Χρήματα θα είναι; Που αυτόν τον καιρό δεν μας περισσεύουν βέβαια... Από αυτά που μπορώ... Τρόφιμα θα είναι σε ιδρύματα; Να τραγουδήσω για τον στρατό; Τα κάνω αυτά και είναι κάτι που μου πηγαίνει». 

Όσο για αυτούς που σχολίασαν αρνητικά τη διαφήμιση, η ίδια είπε: «Δεν έχω ακούσει και τόσο αρνητικά πράγματα, αλλά ποιος τολμάει να μου τα πει εμένα; Το χαίρομαι τόσο πολύ και δεν με ενδιαφέρει [...] Η Ελλάδα πώς είναι βρε παιδιά; Δεν είναι η Ελλάδα αυτή; Ο καθένας ό,τι θέλει λέει. Η Ελλάδα δεν είναι το Ντουμπάι. Εγώ μεγάλωσα σε λαϊκογειτονιά, με το Πάσχα στην αυλή. Το σπιτάκι το εξοχικό, λιακάδα, ο άνθρωπος με το φανελάκι που ψήνει το αρνί... Η νονά έτυχε να είναι η Στανίση και πάει με την τουαλέτα. Τι έπρεπε να κάνω; Να πάω με την ποδιά για να δείξω πόσο απλή είμαι;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου