Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ & ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ



Καλημέρα καλή εβδομάδα σε όλους .. 
Αγαπητοί μου φίλοι δεν θα έγραφα τίποτα αλλά επειδή έγινε αναφορά από κάποιους καλούς φίλους τόσο σε μένα προσωπικά όσο και στο τι έγινε στην απεργία του κλάδου των μεταφορών το 2010 και την τότε δική μας επιστράτευση θα πω κάποια πράγματα που ενδεχομένως να στεναχωρήσουν κάποιους προκαταβολικά ζητώ συγνώμη αλλά για άλλη μία φορά θα κάνω αυτό που έκανα πάντα στη ζωή μου και αυτοί που με ξέρουν καλά γνωρίζουν τι εννοώ.. 

Ποτέ δεν κρύφτηκα ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΜΟΥ και αυτό όχι μόνο γιατί δεν ήθελα αλλά και γιατί δεν μπορούσα μιας και τα δάχτυλα μου δεν είναι τόσο χοντρά ώστε να μπορώ να το κάνω όπως κατά καιρούς πάρα πολλοί το κάνουν νομίζοντας πως έτσι τους βολεύει και έτσι θα λύσουν το όποιο πρόβλημα ..
Αγαπητοί μου φίλοι σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου κανένας από εσάς να μην πάθει αυτό που έπαθα εγώ προσωπικά αλλά και αν το πάθετε καλά να πάθετε γιατί είστε εσείς οι ίδιοι υπεύθυνοι και όχι εγώ .. 
Και αυτό το λέω όσο πιο απλά και ευγενικά μπορώ γιατί αν την απάντηση μου αυτήν την έδινα στον καθένα από εσάς επί προσωπικού, θα ήμουν πολύ πιο οξύς και θα χρησιμοποιούσα πολύ χειρότερους χαρακτηρισμούς ..
Μπορείτε αν θέλετε να μην μου ξαναμιλήσετε να με διαγράψετε από διαδικτυακό σας φίλο να με βρίσετε η ότι άλλο θέλετε ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ και όχι γιατί είμαι υπεράνω κάποιας κριτικής ή δεν σέβομαι κανέναν και τίποτα, αλλά γιατί νιώθω πάνω απ' όλα πολύ καλά με την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ μου για ότι έκανα και προσέφερα στον κλάδο από το πόστο στο οποίο πολλοί συνάδελφοι, μου εμπιστεύτηκαν ..

Και τώρα στο ΘΕΜΑ μας : ΠΙΘΑΝΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ & ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ .

Έχω τον γιο μου που φέτος θα δώσει πανελλήνιες για δεύτερη φορά γιατί την προηγούμενη χρονιά δεν τα κατάφερε μιας και το δημόσιο ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ από το οποίο αποφοίτησε και το ΥΠΑΡΧΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ δεν του έδινε και πολλές δυνατότητες να περάσει σε κάποιες σχολές σχετικές με το μουσικό αντικείμενο που διδάχτηκε για 6 χρόνια μέσα σε απαράδεκτες συνθήκες διδασκαλίας μέσα σε ΚΟΝΤΕΪΝΕΡ με ένα σχολείο που ακόμα έχει σκεπή με ΑΜΙΑΝΤΟ με αναπληρωτές καθηγητές ειδικά στα ΜΟΥΣΙΚΑ μαθήματα να έρχονται στο μέσων της μαθητικής χρονιάς ή και καθόλου και φυσικά για ΟΛΟΥΣ την κύρια ευθύνη για την μη επίτευξη του στόχου να ΒΑΡΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ γιατί δεν διάβαζε γιατί είχε αλλού το μυαλό του και άλλα πολλά γιατί εκτός από αυτά που έπρεπε να ρωτηθούν και να ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ κυρίως από την κοινότητα των εκπαιδευτικών ..
Μετά από όλα αυτά μπορώ νομίζω να έχω άποψη και να πω την ταπεινή μου γνώμη για τους ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ αλλά πρωτίστως για το ΚΡΑΤΟΣ ΜΠΑΜΠΟΥΛΑ που τρώει τα παιδιά μας πριν ακόμα καλά καλά ξεκινήσουν την ΖΩΗ τους ..
Αλήθεια πιστεύει κάποιος από σας ότι ενδιαφέρει κανένα ΜΑΘΗΤΗ ή κανέναν ΓΟΝΙΟ σήμερα τη θα γίνει με τις ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ; 
Ποιον θα ενδιέφερε να σπουδάσει σήμερα όταν ξέρει ότι δεν υπάρχει ΑΥΡΙΟ, γιατί να σπουδάσει; 
Για να ξοδέψει τα λεφτά του μπαμπά του που πλέον  δεν υπάρχουν, γιατί φρόντισαν επιμελώς κάποιοι ΣΩΤΗΡΕΣ να του τα πάρουν με διορισμένες ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ και ΒΟΛΕΥΤΕΣ πολιτικούς ΝΑΝΟΥΣ ; 
Να πάρουν έναν τίτλο σπουδών για να γραφτούν στο ταμείο ΑΝΕΡΓΙΑΣ ; 
Να τελειώσουν αν τα καταφέρουν με πολλές στερήσεις και θυσίες κάποιες σπουδές για να φύγουν ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ στα σκλαβοπάζαρα των δανειστών μας ;
Γιατί κύριοι εκπαιδευτικοί σε όποια βαθμίδα και αν είσαστε τόσα χρόνια δεν ήσασταν όλοι χωρίς εξαιρέσεις ΔΙΠΛΑ στα προβλήματα των ΜΑΘΗΤΩΝ σας όταν και όποτε αυτά εκφράζονταν μέσα από διάφορες μορφές ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ; 
Είχατε μία ολόκληρη χρονιά μπροστά σας, γιατί αφήσατε αυτήν την ΑΝΑΛΓΗΤΗ κυβέρνηση να σας βάλει σήμερα λίγο πριν τις ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ απέναντι σε γονείς και μαθητές και γενικά απέναντι στην κοινωνία ; 
Δεν θα σας πω τίποτα άλλο παρά μόνο θα σας θυμήσω κάτι από το 2010 από την ΑΠΕΡΓΙΑ τη δική μας των ΦΩΡΤΗΓΑΤΖΗΔΩΝ, έτσι μας λέγατε οι πιο πολλοί και αυτό αφορά όλους τους συμπολίτες μας χωρίς καμία εξαίρεση και όχι μόνο τους εκπαιδευτικούς : ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑΓΑΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΕ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΑΣ ΚΟΡΝΑΡΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΩΝΤΑΣ ΣΑΣ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΣΕ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΦΑΣΑΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΡΝΕΣ ΜΑΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗΣ  ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΗΣΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ..
Τώρα που ήρθε η σειρά για κάποιους από εσάς να μπείτε στη θέση μας ίσως μπορείτε να καταλάβετε τι θέλαμε να σας πούμε τότε και ελπίζω να μην ξανακάνετε το ίδιο λάθος νομίζοντας ότι δεν υπάρχει περίπτωση εσάς να σας πειράξει κανένας και ότι θα έχετε την όποια προνομιακή μεταχείριση. Αν έχετε τέτοια εντύπωση τότε δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: ή είστε μαζί με ΑΥΤΟΥΣ ή είστε ένας από ΑΥΤΟΥΣ ..
Και για τους όποιους δυσκολόπιστους και με κοντή μνήμη παραθέτω τρία βίντεο από μία εκπομπή στην τοπική μας T.V με αυτά που λέγαμε τότε, τα οποία δυστυχώς σήμερα είναι σε πλήρη εξέλιξη :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου