Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Christiano Ronaldo: Μ’ αυτήν απάτησε την Irina!


Κάθε άντρας θα έδινε ότι είχε και δεν είχε προκειμένου να βρίσκεται στο πλευρό της πανέμορφης Irina Shayk, που πρόσφατα είχε επισκεφθεί τη χώρα μας. Κι όμως ο σύντροφός της Christiano Ronaldo την απάτησε!
Σύμφωνα με δημοσιεύματα ο άσος της Ρεάλ Μαδρίτης πέρασε μια αμαρτωλή νύχτα στο πλευρό της χυμώδους «Miss BumBum» Βραζιλίας! Η Andressa Urach δήλωσε ότι εκείνη και ο 28χρονος ποδοσφαιριστής είχαν ερωτική επαφή σε ξενοδοχείο και μάλιστα 48 ώρες πριν από τον κρίσιμο αγώνα του Champions League με αντίπαλο την Μπορούσια Ντόρτμνουντ.
«Πάντα θεωρούσα τον Christiano ως έναν από τους ομορφότερους άνδρες στον κόσμο, οπότε δεν μπορούσα να το πιστέψω μόλις επικοινώνησε μαζί μου!», είπε η Urach και πρόσθεσε: «Μου είπε ότι ενθουσιάστηκε από τις online φωτογραφίες μου και ένα από τα πρώτα πράγματα που με ρώτησε ήταν εάν πράγματι ήμουν μοντέλο της Miss BumBum Βραζιλίας».
Η Βραζιλιάνα ωστόσο έδωσε και πικάντικες λεπτομέρειες για τη σύντομη συνεύρεση τους αλλά και τις συνομιλίες τους! «Μου είπε ότι λατρεύει τα βραζιλιάνικα οπίσθια! Δεν σταμάτησε να κάνει σχόλια για τα οπίσθια μου, ρωτώντας μάλιστα εάν είναι πράγματι αληθινά – που φυσικά είναι! Με αποκαλούσε “μικρό άλογο” και μου είπε ότι είχε ονειρευτεί τα οπίσθια μου το προηγούμενο βράδυ», κατέληξε. Στη συνέχεια συναντήθηκαν μετά την προπόνηση της Ρεάλ στη Μαδρίτη και κατόπιν πήγαν σε πολυτελές ξενοδοχείο όπου έκαναν σεξ. Επίσης υποστηρίζει ότι αναφέρθηκε και στη σχέση του με την Shayk λέγοντας πως δεν είναι κάτι σοβαρό… Προφανώς για τον Πορτογάλο τρία χρόνια σχέσης ισούνται με το τίποτα!Τα ακούς αυτά Irina;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου