Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

ΤΟΜΑΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ: Εκδήλωση αγάπης στο facebook

11/04/2013  [18:57]
ΤΟΜΑΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ: Εκδήλωση αγάπης στο facebook
ΤΟΜΑΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ: Εκδήλωση αγάπης στο facebook


Απίστευτα τα μηνύματα, η ανταπόκριση και η θέρμη με την οποία έχει αγκαλιάσει ο κόσμος τον Τόμας ο οποίος παραμένει για πάνω από 3 εβδομάδες σε κώμα.

Ολοι και όλες περιμένουν να ξυπνήσει!!!

Διαβάστε τι ποστάρουν στο facebook οι φίλοι και οι φίλες του
- Υπάρχει κάτι νεότερο για τον Τόμας;
Ας του δώσει κουράγιο κ δύναμη ο Θεός!!!!!!
Ημουν κ εγώ 25 χρ όταν εκατσα εντατική 29 μέρες! Την 25η μέρα είπαν οι γιατροι πως θα ζησω ...... αλλά θα εχω προβλημα, ή κινητικό, ή με την ομιλία μου, ή με το ..μυαλό μου!!! Δοξα τω Θεό, εζησα, είμαι μια χαρά (ή ετσι τουλάχιστον νομιζουμε ολοι) κ τωρα ειμαι 43 χρονων. Πέρασαν όλα κ συνεχιζω.......
Έτσι καλά κ δυνατός να βγει κ ο Τόμας από κει μέσα!!!!!!! Αμήν!!!!!

- Εύχομαστε πραγματικά μέσα απο την ψυχή μας να γίνει καλα..και να τον βοηθήσει η Παναγία να σηκωθεί και να ξυπνήσει και όλα αυτά να ειναι ενα κακό όνειρο!!Υπομονη Τομας..κρατά γερά!!!!

- ΤΟΜΑΣ ΜΗ ΠΕΘΑΝΕΙΣ!! ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΗΘΟΠΟΙΟΣ. ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΟΣ. ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ. ΜΗ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ, ΠΑΡΑΛΟΓΟ. ΕΙΣΑΙ 23 ΧΡΟΝΩΝ Κ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ. ΜΗ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΖΗΣΕΣ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΤΑ ΕΖΗΣΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ...ΖΗΣΕ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ!!!!!!

- Τόμας ξανθέ μας άγγελε άνοιξε τα υπέροχα γαλάζια ματάκια σου..Κάνε μας όλους ευτυχισμένους μα πάνω από όλα την οικογένεια σου και την πανέμορφη συντροφό σου που δεν έχουν φυγει απο το πλευρό σου.Μακάρι όλα να ξαναγίνουν όλα όπως πριν.Εγω φοβάμε ότι μόλις ξυπνήσεις δεν θα ξαναμπορέσεις να παίξεις σε σειρά αλλά ποιο πολύ οτι θα αλλάξει ολόκληρη η ζωή σου.Μακάρι όμως να ξυπνήσεις υγειής και να γίνει το αντίθετο,να συνεχίσεις τη ζωή σου οπως ήταν πριν το ατύχημα.Να μην έχει αλλάξει τίποτα με την μεσολάβηση του ατυχήματος...Ελπίζω όπως και οι μεγαλύτεροι θαυμαστες σου στο θαυμα.Μόνο μια λεξη: ΜΠΟΡΕΙΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου