Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Ποια είναι η ιδανική γυναίκα για τον Νίκο Οικονομόπουλο;

Ποια είναι η ιδανική γυναίκα για τον Νίκο Οικονομόπουλο;

Ο Νίκος Οικονομόπουλος μίλησε στο περιοδικό 7 Ημέρες TV και αναφέρθηκε στη σχέση που έχει με το κοινό του, την ιδανική γυναίκα για εκείνον, αλλά και τα social media.


Νιώθει καθόλου άγχος παρ' ότι είναι αρκετές σεζόν το πρώτο όνομα; Ο ίδιος απάντησε: «Η δουλειά μου δεν έχει να κάνει με τη μαρκίζα, το ποιος είναι δηλαδή πρώτο όνομα. Αυτό που έχει σημασία είναι να αρέσει το πρόγραμμα και να ανταποκρίνεται ο κόσμος. Αυτό μου αρκεί».

Η μεγάλη του επιτυχία ονομάζεται «Εννοείται» και ο ίδιος αποκαλύπτει τι «εννοείται» στη δική του ζωή: «Ο σεβασμός, η αξιοπρέπεια και η αγάπη προς το συνάνθρωπό μας. Θεωρώ ότι, στις μέρες μας, έχει χαθεί η αξιοπρέπεια και δεν υπάρχει κανένας σεβασμός. Ο κόσμος είναι απομονωμένος και δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κοινωνική επαφή, παρά μόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» ενώ συμπληρώνει σχετκά με το αν ασχολείται ο ίδιος με αυτά: «Όχι, καθόλου. Εμένα μου αρέσει να έρχομαι σε επαφή με τους ανθρώπους στα μαγαζιά που τραγουδάω. Να τους βλέπω, να τους ακούω. Το facebook, για παράδειγμα, θεωρώ ότι απομονώνει τα άτομα που ασχολούνται. Χάνεται η επαφή και αυτό είναι πολύ άσχημο».

Τέλος, όσον αφορά την προσωπική του ζωή λέει: «Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να βγαίνεις και να μιλάς για την προσωπική σου ζωή. Το αν έχω σχέση ή όχι θεωρώ ότι δεν ενδιαφέρει κανέναν. Χαίρομαι που όσα έχω πετύχει στη μέχρι τώρα πορεία μου, τα πέτυχα μόνο με το να τραγουδάω» και αποκαλύπτει σχετικά τη γυναίκα που θέλει να έχει δίπλα του: «Δίνω γενικότερα μεγάλη σημασία στο χαρακτήρα των ανθρώπων. Μου αρέσει η γυναίκα να έχει θηλυκότητα και αξιοπρέπεια. Να είναι σοβαρή. Σαφώς η εικόνα μετράει στην πρώτη εντύπωση, αλλά εγώ δεν στέκομαι σε αυτό. Υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι αξίζουν πολύ περισσότερα από κάποιους άλλους που τυχαίνει να είναι πιο ωραίοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου